Умови надання послуг
Правила покупок в інтернет-магазині компанії "DIODom"
Купівля - під цим словом закладено сам процес купівлі:
1. Вибір необхідного товару;
2. Ознайомлення з його описом та характеристиками;
3. Визначення із кількістю, довжиною потрібного товару;
4. Консультація менеджера (за потреби);
5. Натискання на кнопку "купити" та подальший перехід у кошик для підтвердження покупки.
Оплата - під цим словом закладено спосіб оплати за товар відкладений у кошик:
1. Клієнт сам вибирає спосіб оплати: Готівкою, післяплата, безготівковий розрахунок;
2. Після оплати клієнт надає доказ оплати (тільки при оплаті за допомогою переказу коштів через термінал, відділення банку або оплата через інтернет-банкінг, необхідно надіслати копію чека на E-mail інтернет-магазину "DIODom");
3. При оплаті післяплатою, необхідно частково оплатити вартість товару (Страхова сума обмовляється з менеджером);
4. Оплата провадиться в гривнях.
Доставка - це спосіб доставки товару від продавця до покупця:
1. Після вибору способу оплати та підтвердженням платежу, обраний товар комплектується та упаковується;
2. Доставляється до відділення "Нової Пошти";
3. Повідомлення клієнта про надісланий товар та надання номера ТТН.
4. Доставку "Новою Поштою" оплачує покупець.
5. Якщо клієнт не забирає свій товар із відділення "Нової Пошти", і внаслідок чого товар повертається відправнику, компанія "DIODom" не повертає "Страхову суму";
6. Компанія "DIODom" не несе відповідальності за доставку "Новою Поштою", товар перед відправкою перевіряється на працездатність та на механічні пошкодження;
7. При отриманні товару перевіряйте його на механічні пошкодження.
Повернення - під поверненням мається на увазі повернення товару в період 14 днів (починаючи з отримання):
1. Товар повертається у заводській не пошкодженій оригінальній упаковці;
2. Товар не повинен мати слідів фізичного та механічного впливу;
3. Товар може бути повернений на строк пізніший ніж 14 днів з моменту отримання, тільки у випадку форс-мажору.
Гарантія - гарантійний термін експлуатації:
1. Гарантія надається виробником;
2. Заміна або ремонт за гарантією, виключно за гарантійними зобов'язаннями виробника;
3. Компанія "DIODom" не несе відповідальності за якість продукції, що продається (за це відповідає виробник), а тільки допомагає кінцевому користувачеві придбати потрібний товар хорошої якості і за доступною ціною.
Ціни на товар формуються відповідно до побажань та рекомендацій компаній-виробників.
Товар куплений за акцією може бути повернений протягом 7 днів, тільки за наявності заводської не пошкодженої упаковки, сам товар також не повинен мати фізичних та механічних пошкоджень.